Натисніть на потрібну назву, щоб перейти до читання відповідного розділу.
2023. доцвітає тьмаво бузок
от і осінь вже прийшла
ніколи
спідниця з реп'яхами
ліг чоловік на траву
огні некликаних факелів
великі, тихі, лагідні таємниці
сьоме жовтня, субота, центральний вокзал
жовтий дім
розвісила тугу на вежах
чудові казки
дід приїхав із села
загублені квіти
гнівно брови зламалися
жовтневі жандарми
чи не бував крім музи хтось іще там
вибрик
кругла порнографічна фотографія
всі підвладні потокові часу
вогні, що дрижать в канделябрах
ізольованість
ніч сьогодні прозора і ніжна
двері скриплять, не одкриваючись
по той бік ніжності
в устах зорі тростина флейти
печена картопля
пливуть зірки, як риби
дивись на глек і повторюй за мною
2022. the oracle said wander
the tradition
that unwanted animal
all delighted people
seven devils
everything matters
become the beast
goodbye
blood in a water
uninvited
advice
dynasties
runaway
children never lie
initials
lake
secret history
sleeper
end credits
how villains are made
willow
drowning
the old man
wolves of the revolution
i should have known
fruits
savages
dining table
village
there was fire in the yard
chase
2021. в'язка тиша
останні троянди
спогади
швидкоплинне почуття
ароматичне масло
морська хвиля
нікому відгородити від порожнечі
гортензії і клематіси
подих
візерунок тіней та відблисків
гостре листя
страшний сон
вересневе повітря
темне каміння
каліграфічний почерк
малюнки вугіллям
ранковий чай
чорнота
плетений браслет
половинка персика
зловісний морок
підстрижена огорожа
чорничний пиріг
єнот на горищі
тераса в глибині осені
густі сутінки
ключ у замку
холодне світло
павутиння
трансформація
тінь
2018. тріпотіло листя осіннє
в павутинці блискіт сонця промінців
аромат перестиглих яблук
дивний звук пролунав десь позаду
вітер і падолист
останній фонтан на алеї парку
кав'ярня на околиці
ловець снів
гарбузове поле
ранок потонув у воронячому крику
останні квіти осені
вечір, дощ і світ ліхтаря
Сім дияволів приходять до тебе щовечора: не знімають взуття і не миють руки, варять каву в старім кавнику,
сідають за стіл у темній вітальні.
Обговорюють руду бестію, голосно коментують родимки на її грудях, а потім – пошепки щось про колір очей,
щось про голос та про вуста.
Падає з полички книжка з есеями Фрідріха Ніцше, яку ти брав у бібліотеці та не повернув, аж підстрибуєш від цього,
сім дияволів хоч би що: наливають каву в немиті чашки, гасять недопалки об роги один одному.
Сім дияволів як з портретів на картах таро і наче намазані фосфором: світяться в темряві, та зникають при світлі.
Там, де дияволи, не вмикаються ліхтарі, тож чекаєш, поки підуть (знаєш, що можуть й лишитись),
але не без зацікавленості слухаєш їх розмови про бестію-осінь.
Не те, що вони майже викрикують крізь власний регіт: про труси, лубриканти й оргазми, а те, про що вони говорять не голосом,
що вони вимовляють самими рухами губ.
Сім дияволів сидять за столом, в кожного на годиннику – 15:00, їм плювати на справжній час,
сім дияволів – кожен походить з родин мафіозі.
Їх не вигнати з твого дому: ти вішав ікони, кидав в фільтр хрестик, в розпачі жбурляв в них часник,
але їх не спинить, напевно, і тисяча армій, не спинить тисяча мурів.
Сім дияволів з карт таро п’ють каву та ігнорують час, обговорюють осінь, наче знають її дуже добре.
Ні, не знають. Ти дивишся прямо на них, і відчуваєш, як тебе обіймають, притискаючись ззаду, і відчуваєш,
як твоєї шиї торкаються вуста, про які навіть дияволи говорять
лише пошепки.