Повернутись до головної сторінки фанфіку: ти краще за мене знаєш назву цієї збірки

Натисніть на потрібну назву, щоб перейти до читання відповідного розділу.

Повний текст

Ворожба – спроба угадування майбутнього чи минулого

на картах, рунах, воску та т.ін.

            Вас не повинно хвилювати, скільки було коханців в цієї жінки перед тим, як вона опинилась тут – у Стамбулі,

            хоча вона кличе його по-старому: Константинополь.

           

            Один писав ікони: настільки закохався, що почав писати їх з неї, її риси проступали і в Богородиці, і в самому Христі,

            за це його відлучили від церкви, святоші не оцінили талант того хлопця, зараз він піднявся по службі, кажуть,

            сам апостол Петро потискав йому руку.

            Другий був поетом: казав, що не зможе без неї дихати, на що вона відверто посміювалась над ним.

            Він дихає без однієї легені, а, значить, без якоїсь жінки – не зможе? Без якоїсь! Якби ж вона була якась, бо без такої і справді, здається,

            не можна.

            «Бог любить трійцю», – жартувала вона. Жарт полягав у тому, що як бог може любити трійцю, якщо ця жінка така одна?

            Напевно. Але обрала вона саме третього, тут, у Стамбулі, чи, як казала вона сама, в Константинополі.

            Він вмів ворожити та робив ілюстрації до карт таро.

            Кожного ранку вона прокидалась, а він був за роботою: він створював цілу колоду, присвячену їй, навіть назву встиг вигадати:

            «Останнє кохання в Стамбулі», та жінка поцілувала його шию, і так лагідно виправила – в Константинополі.

            Він знав, що цю жінку не втримає: він давно бачить це в картах, він читає це в рунах і навіть коли просто грає в покер.

            Також він знав, що від долі йому не втекти: в будь-якій колоді, з будь-яким символізмом, чи то 78 дверей,

            чи афро-бразильське, чи просто циганське він бачив тільки образ цієї жінки.

            Тож навіщо собі брехати? Бачити значить бачити, хай побачать всі, хто торкнеться цієї колоди. Він досі її малює – і поки малює ця жінка з ним.

            Курить цигарку під каву, стоячи на балконі, довго приймає душ, розчісується та заплітає довге волосся у коси.

            Смачно готує, повільно їсть, а він – поряд з нею. Створює карти. Сьогодні – Башта, аркан, під яким народилась ця жінка,

            Королева мечей

            Четвірка жезлів.

           

            Діставайте колоди. Тягніть ваші карти. Дізнайтеся, що буде намальовано завтра.

            Або милуйтесь образом цієї дивовижної жінки,

            який відбився у вже намальованих картах.  

    Ставлення автора до критики: Позитивне