Натисніть на потрібну назву, щоб перейти до читання відповідного розділу.
бюро ненаписаних історій
запроси її збирати квіти
сьогодні в саду
сліпий дощ
записка, знайдена біля її акуратно складеного вовняного шарфика
замість родимок – скандинавські руни
на уламках давніх цивілізацій
квартирантка
екскурсовод до світу рожевих птахів
маленька казка про зірки та горщики для розсади
всесвіт метеликів в животі
до питання про те, чому не оживають плюшеві альпаки
автобуси -> зупинки
залізничне сполучення між землею та місяцем
флейтами, флейтами
сід і пенсія
ворони не кажуть nevermore
надвечір'я, вишні квітнуть
про вміння помиритись зі своєю майстернею
Вона палеонтологіня, літературоведка й прибічниця соціонічної археології.
До її здобутків перед світовою наукою можна віднести такі досягнення, як, наприклад, кістки тиранозавра, розкопані серед віршів Олени Теліги,
та майже повний скелет морської корови, знайдений в драмах Івана Франка.
Вона зачинялась в своїй майстерні і з самого ранку до пізньої ночі сиділа й писала вірші, в які замість рим додавала залишки давно вимерлих тварин.
Паралельно з цим вона вела розкопки в поетичних збірках Райнера Марії Рільке: там вона змогли віднайти декілька кісток японських і австралійських вовків.
Але в якийсь момент все закінчилось.
Вона і майстерня розлучились дуже некрасиво: їм непогано б було сказати наостанок пару фраз, кинути хоч однісіньке слівце,
та розлучення пройшло настільки тихо, що нитки павутиння дзвеніли наче струни скрипки Паганіні.
З мовчанням надто перегнули: єдине, що нагадувало слова в той вечір – це глухий удар дверей, коли вони закрились.
Тому й здригнулись так штори на вікнах, коли вона повернулась: в руках тримала чашку чаю, бретелька по плечу повзла.
Аж нічого не змінилось тут: вона не забула, який безлад лишила перед тим, як піти. Непогано б тут до ладу все привести, та що там, хоча б від пилу протерти біле підвіконня, полити квіти,
й нарешті розібратись в кинутих чернетках.
Безлад на столах і на підлозі, та крізь курні очі сонце посміхається промінчиками.
Їм після розлучення все ще один на одного важко дивитись, але і не дивитись вже ніяк.
Майстерня без майстра – це просто кімната з бездушним мотлохом, а майстер без неї – лишень голослівний теоретик.
Вона себе не пам’ятає між моментами розлучення й повернення: це було щось водночас подібне на підпільний рейв та відпочинок на старій канапі.
Вона лиш пам’ятає, що їй прийшло усвідомлення (чи то в кухні перед відкритим холодильником, чи то в джакузі): так продовжуватись далі не може.
Вона не може без своєї науки. Як і її наука не може без неї.
Вона глибоко та з насолодою вдихнула рідний та творчий запах своєї майстерні, в якості жесту примирення мізинчиком торкнулась ручки дверей.
Важче всього в науці чи в творчості миритися зі своєю майстернею. А решта – справа техніки, як кажуть.