martiaste
Оріджинали
0+
Інші види стосунків
Віньєтка
Artfic
Від першої особи
Тільки покликання
Немає схованих позначок
нд, 02/12/2023 - 17:03
нд, 02/12/2023 - 17:03
18 хвилин, 55 секунд
Читачі ще не додали роботу у збірки
Навіґація

 

Вона перебільшує, це з нею часто трапляється.

— Ти ніколи не приходила до мене на зміни.

— Хіба? Тому і не ходила! До тебе зовсім не хочеться йти!

Я хмикаю, але посмішка на моєму обличчі тримається недовго. Їй легко говорити. Їй усе легко. Над книгою її життя не познущалися, вирвавши і переплутавши сторінки. Моя повна протилежність.

 

Біля байдужих людей завжди з’являються сонечки. Принаймні так це показують в серіялах. Я довго не могла зрозуміти цієї філософії, оскільки я і є та байдужа людина. Та коли в мене на зміні з’явилася вона, все стало зрозуміліше. Вона типовий голден ретривер, що святкує Різдво і Гелловін, в неї щаслива родина і повно друзів. І з нею мені доведеться святкувати Святого Валентина, бо (та невже?) випала саме наша зміна.

— Подаси мені сироп, будь ласка?

Я киваю і передаю потрібну пляшку з полички. У нас тимчасово тільки один сироп — ванільний. Вона додає його до кави і з сонячною посмішкою ставить перед клієнтом. Вона завжди свариться на мене за похмурий вигляд, як от і зараз.

— Як ти раніше комусь щось готувала? Я не розумію, кожного разу коли я опиняюся по той бік, мені здається, що ти, як гарпія, плюнеш у стаканчик і з молоком замішаєш!

Вона перебільшує, це з нею часто трапляється.

— Ти ніколи не приходила до мене на зміни.

— Хіба? Тому і не ходила! До тебе зовсім не хочеться йти!

Я хмикаю, але посмішка на моєму обличчі тримається недовго. Їй легко говорити. Їй усе легко. Над книгою її життя не познущалися, вирвавши і переплутавши сторінки. Моя повна протилежність.

Але як і золотисті ретривери вона могла б бути гарною компанйонкою — швидко помічає, що не так, і лізе з вибаченнями і обіймами. Я не люблю доторки, та такі як вона — непідкорна стихія і їй підкорюється світ, а не вона світові.

— Дивись, наступного разу ми зустрічаємось чотирнадцятого. Ти ж вмієш малювати серденька на каві?

— Ні.

Вона відсторонюється і серйозно дивиться на мене.

— Скажи, що це жарт.

— Це не жарт.

— Не кажи такого при мені!

— Тоді мовчатиму.

— Як тебе ще не звільнили…

Я також не знаю.


— Я серйозно, чому ти не малюєш на пінці?

Дарма я збрехала їй. Нам ще дві вечірні години разом сидіти — одна до закриття інша після. Вона змусить мене вивчити все. Я сподіваюсь що в цю годину до кав’ярні ще хоч хтось прийде, бо так у ній дуже самотньо. Велике приміщення увечері в якому освітлені усі кути — хіба це може бути затишно? Вона як це приміщення — правильна, нормальна, відповідає очікуванням. Можливо, я трошки і заздрю, але як на мене, приглушити освітлення у такому приміщенні було б набагато краще.

— Ти-и не-е змо-ожеш ігнору-увати мене-е ві-ічно, — проспівує вона мені на вухо. Трясця! Цю людину вчили особистому простору?!

— Відчепись!

— Не забувайся, у нас спільні чайові. 14 лютого — день коли абсолютно всі зранку зайдуть по каву і коли в нас розкуплять абсолютно всі тортики і печиво. Ти маєш навчитися посміхатися до цього часу і малювати все, що клієнти забажають!

— Чому ніхто не питає, чого бажаю я?!

Вирвалось. Я не втрималась. Вираз її обличчя до кумедного розгублений. Чому мене поставили 14 числа я розумію — мені ніколи не буде з ким його святкувати. Але як вона потрапила у цю пастку зі мною? Як у такої людини не може не бути коханої чи бодай прихильника у цей день?

Я йду, лишивши її за баром одну. Я їй заздрю. Я їй так заздрю. Чому мені так не можна?

Вона обережно стукає в раму дверей. Цього разу вона дійсно виглядає винною.

— Вибач, я не хотіла тебе образити. Ти в порядку?

Тц. Вона навіть так найгарніша людина у світі, котрій посміхається усе. Чому завжди виходить, що роль злодійки дістається мені?

Я киваю.

— Не підходь. На барі має хтось лишатись, раптом гості прийдуть.

Вона хмикає та сідає поруч.

— Можливо, — починає вона, — хтось закрив сьогодні кав’ярню раніше. З дозволу господарки, звісно.

Я витрящаюся на неї.

— Навіщо?

— Щоб трошки тебе розважити і навчити малювати на каві, але ж ти і так вмієш?

— Навіщо це тобі?

Вона посміхається.

— Нам з тобою ще разом працювати. Це те, що роблять люди.

Досі незрозуміло. Вона продовжує.

— Мені здається, ти бачиш життя незрозумілим і хаотичним, але воно не завжди мусить бути таким. Іноді є і гарні його сторони, задля яких і хочеться жити.

Мило. Вона мене в самогубці записала, значить.

— Ні, що ти! Звісно, ні, я не вважаю тебе тою, хто хоче померти, просто…

Я вивчаю поглядом усю її постать. Невже на моєму обличчі так легко читаються мої думки.

Погано.

Та у тому, як вона виправдовується і щебече, є щось кумедне. Можливо, вона права і навіть у моєму недоладному житті з’явиться щось передбачуване і правильне?

Можливо. Я спробую подивитись.

У очікуванні свят мене заповнює байдужість. Вона охоплює усе моє їство і змушує забути навіть про понеділки. Люди живуть в очікуваннях, які не стосуються тільки мене, бо хтось над моєю долею вирішив пожартувати — намалювати динозавриків і комет, випадково позакреслювати всі імена, і переплутати місцями сторінки книги мого життя. Я змирилася.

За таких умов щоправда, складно мати друзів

У передчутті свята всі виглядають надто щасливими. Вони завжди такі, ніби рік не існує в проміжку між святами. Можливо, тільки я не розраховують навіть на понеділки. Хтось дуже хотів пожартувати і переплутав сторінки у книзі мого життя, а мені доводиться з цим миритися.

Я, звісно, не мирюся особливо, просто час від часу нагадую собі, що в інших людей не так.

Після того, як подивилася “Зошит смерті” і осягнула всі меми про “я записую тебе в зошит смерть тільки олівчиком”, я задумалась, чи можу когось записати у зошит життя.

— Що ти тут пишеш?

 

    Вподобайка
    0
    Ставлення автора до критики