Повернутись до головної сторінки фанфіку: запах полиці з книжками

Натисніть на потрібну назву, щоб перейти до читання відповідного розділу.

Повний текст

          Павер все більше займає його думки: свою ідеальну Макіму Денжі бачить хіба уві снах, від яких прокидається вологий та спітнілий, одразу міняє білизну. Він постійно чує осудливий голос Макіми – йому здається, що вона ревнує його, хоча він не ділився із нею думками про Павер. Вона ж не може знати, вона ж не може читати його думки, зчитувати то по очах, по рухам, по чомусь іще… Але – кожної ночі, поринаючи в сон, Денжі чує майже одні й ті самі слова: «я ревную тебе неймовірно, буквально до всього»*.

          Сни однакові за сюжетом – далі він бачить Макіму, яка робить вигляд, що не казала цього, але водночас всім своїм виглядом показує, що це сказала саме вона. Потім – вона знову починає перетворюватись на Павер. Далі – пробудження, вологе, холодне, в’язке – і таке підліткове. Хоч не лягай спати, але Денжі – великий сонько.

          Він все частіше думає про Павер – взагалі, він думає про неї досить рідко, як для людини, яка живе з нею в одній квартирі. До речі – це за наказом Макіми вона тут поселилась. Денжі не надає цьому значення, вірніше – намагається не надавати. Просте й очевидне рішення зазвичай хибне. Він прийшов до думки, що міцніше за все вона увійшла в його голову того самого дня, коли дала помацати груди.

          Вона сиділа перед ним на унітазі – Денжі й уявити не міг, що так граційно можна туди всістися. Все відбулося за мить – і все відбувалося протягом тисячоліть. Так відчувався для Денжі момент, коли він вперше торкнувся її грудей. Образ Павер для нього розсипався – став нереальним, він серйозно припинив її бачити. В цей момент були самі відчуття: він і себе особливо не бачив, лише відчував. Він торкався її грудей – і для нього це було щось надзвичайне, щось більше, ніж простий дотик тіла і тіла. Він був певен, що мацати груди – це саме тілесний акт, і в цьому вся суть, цьому не потрібне щось більше, але… Денжі був в шоці й сам від себе. І від того, які гарні груди у Павер. Із самого дотику він намагався намалювати картину – які вони? Які вони, коли їх не тримає бюстгальтер? Він уявляв їх ідеальними, можливо – навіть більш ідеальними, ніж ті, що бачив в журналах, та водночас щось шепотіло йому – чи не сам всесвіт – щось підказувало, домальовувало ті деталі, які не показують в еротичних журналах: не ідеальної форми соски, може надто підняті вгору, самі груди, може – трішки неоднакові навіть, з помітними венами, не геть пружні – м’які, трохи обвислі, малювалися родимки, самотні чорні волосинки, розтяжки, опіки, шрами, для Денжі груди Павер раптом стали всіма грудьми у цілому світі. Він божеволів від того, що торкається їх, він божеволів від кожного з трьох дотиків, які дозволила Павер.

          Світ Денжі зібрався назад – так, він у маленькому туалеті, їм із Павер ледь-ледь вистачає тут місця. Він пом’яв її груди тричі, байдуже, що один – то були накладки, аби здавалися більше і ідеальніше. Павер встала, сказала щось, та Денжі зараз не розумів слова, пройшла повз, притиснувшись грудьми ще раз, випадково – але все ж.

          Денжі кинувся до унітазу, на якому тільки що сиділа Павер – кришка була ще теплою, на ній сиділа Павер, цього місця торкались її сідниці, Денжі відчував ледь помітний запах – так пахне вона. Тут він вперше відчув природній запах її тіла, і від нього можна було здуріти. Денжі не розстібав штанів – він просто засунув руку в труси і почав мастурбувати. У незручній позі: він тулився щокою до ледь теплої кришки, намагався вдихати – поки не принюхався – запах шкіри Павер, і дрочив. Згадував те, як м’яв її груди: тепер без всього оцього – він уявляв їх, як просто частину жіночого тіла, до якої він і торкався, як просто до тіла. Він відчайдушно відновлював і відновлював в пам’яті відчуття – і разом з цим грубо надрочував член. Денжі ніколи не мав грошей, щоб купити змазку, того він звик робити це на суху. Але зараз, напевно, він був таким вологим, яким не був ніколи: стільки змазки з його члена ще не виходило. Денжі кінчив – просто собі у труси, закотив очі, притиснувшись до кришки щокою, вдихаючи запах сідниць Павер, який розчинявся в повітрі. Він довго не міг ворухнутися, хоча зайди хто – миттєво б вскочив.

          Зараз Денжі розуміє, що те, що ці образи покинули його уяви – то просто ілюзія, як виявилось – то просто ілюзія. Це був початок, насправді то був лиш початок, коли Павер оселилась в його думках, в його фантазіях. Він все ще може згадати запах її тіла, може згадати, які її груди на дотик – він пам’ятає конкретно її груди, які б образи та відчуття не приходили йому в той момент. Але Павер не приходить до Денжі у сни – у снах він бачить тільки Макіму.

          «Я ревную тебе. Безнадійно ревную»*. Денжі чує так чітко і явно цей голос, він би здихався, він би забув його – та не знає, як це зробити. Макіма не дає йому пити вино, вибиває фужер та впивається у вуста: висмоктує те, що Денжі взяв до рота, наче то отрута гадюки, випиває то, як вампіри випивають кров. І п’яною впала, Денжі питає – недоречно й невчасно: я наллю тобі вина, а хочеш – і з медом*. Макіма кусає його пальці, кусає за самі нігті – і випльовує їх по шматках, Денжі хоче її спинити, але цей сон його раптом збуджує. І він не спинить її: не уві сні, не наяву. Вона ревнує його – запускає руку в волосся, наче хоче висмикнути, видрати, щоб Денжі лишився лисим. Ще б дала йому чорні окуляри і змусила позувати голим для календарів. Денжі б не відмовився. «Я ревную тебе. Безнадійно ревную. До вина, від якого ти п’янієш. До твого волосся, мені не підвладного. До нігтів, котрі ростуть самі по собі»*.

          І він не спинить її – не уві сні, не наяву, не спинить її не від чого. Навіть від перетворення на Павер. Макіма, Макіма… Ідеальна і недосяжна Макіма. Денжі не думає, що теж би її ревнував, якби її думки були зайняті не ним. Денжі чомусь не думає, що Макіма може думати про когось, окрім нього.

    Ставлення автора до критики: Позитивне

    ілля

    так, в цьому вони протиставляються: одну Денжі бачить ідеальною, інша натомість максимально - навіть підкреслено - реальна. в цьому його внутрішній конфлікт, який він намагається вирішити

    Надіслав: ілля , дата: сб, 07/08/2023 - 10:28