Повернутись до головної сторінки фанфіку: Ой, ми двоє - молодці, любим борщ і голубці!

Натисніть на потрібну назву, щоб перейти до читання відповідного розділу.

Анотація

 Будуть історії не тільки про ловлю злочинців. 

Повний текст

— Я - жах що летить на крилах ночі! Я- каністра, у якій скінчилось пальне! Я - Темний плащ! 

 

 

 Темна фігура у широкополому капелюсі, плащі і масці йшла через приміщення. Здавалося що він іде спати, або ловити поганців, проте він… Взявся за вимикач. 

 

 — ТП, а чого ти взагалі покликав нас сюди? - Форсаж був тут як тут. - зараз друга ночі, а ми тут! 

 

 — ех, Форс! Я хотів перевірити ту нашу збірку історій, що була занотована Гусинкою! Вона потребує виправлення декотрих перебільшень і побрехеньок. 

 

 — невже? Я думав Гусинка не може писати без помилок, проте брехню не запише! 

 

 — вона дитина, а у дітей є звичка міняти правду на брехню, аби читати стало цікавіше! Я підкоректую це, і створю на основі цього серію коміксів! 

 

 Темнокрилий качур схопився за шухляду і та вистрелила на метрів десять. 

 

 — Йой! Треба книжкову шафу робити! Ця штука мене доконає! – Шилохвіст потягнувся і скочив на шухляду, повзучи до її кінця.  —так, так, так, так! Поглянемо! Так… Географія останніх злочинів, список завдань від Ш.П.И.К-у, бла бла бла, ага! Ось воно: Пригоди Темного плаща! Що ж! Почнімо! — Качур розвернувся — Форсаж! Можеш натиснути кнопку, яка це закриває?! 

 

— звичайно, ТП! — незграбний напарник натиснув кнопку і шухляда на великій швидкості влетіла назад. — Ну що ж… Стоп! А де ТП

 

— Форсаж! — скрипуче пролунав голос Крижня. — Відімкни шухляду! 

 

— добре! 

 

 І шухляда знову жухнула на той бік. 

 

— доведеться мені навчитися лазити туди-сюди! — Темнокрил рачки вліз назад у вежу. Потім він скочив з шухляди, натис кнопку і відійшов з товстою книгою в руках до крісел. 

 

— Ну тепер працюймо, ТП! Читаємо першу історію! 

 

— добре! Отже, перша історія: «Йолі красолі». Гм, звучить якось по дурному! Прочитаємо і поглянемо що це за історія…!

    Ставлення автора до критики: Обережне